lördag 25 januari 2014

3. En grej jag skulle vilja lära mig

3. En grej jag skulle vilja lära mig
Det finns ju minst ett antal saker jag vill lära mig, fast frågan är ju när jag ska ha motivation/ork/tid på plats till det.... just nu vete fåglarna hur det går. Men saker jag skulle vilja lära mig någon gång i livet är väl: att kunna använda symaskinen bättre, lära mig köra båt samt att lära mig laga goda luncher och mellanmål till S. Jag får väl börja med det sistnämnda, eftersom det ligger närmast till i tidsaspekt! Just nu kör vi på någon blandning, mest köpta burkar till lunch och resterande provar vi oss fram. Tanken är att ta sig till biblioteket/bokaffären för att hitta lite recept som kan tilltala den lillas gom! 
Och jag vill såklart lära mig en hel massa annat också, men nu kommer jag inte på något mer just för tillfället. 
Kommande rubriker:
4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.
5. Det bästa snackset är ju som vi alla vet…
6. Hepp! Dagens boktips.
7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.
8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare
9. En grej jag skulle vilja vänja mig av med.
10. Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.
11. Den bästa grönsaken är ju som vi alla vet…
12. Hepp! Dagens tv-tips.
13. Kolla! Här är en bok som jag tycker är ful..
14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…
15. En grej som gör mig vansinnig i vardagen.
16. Kolla! Här är en bild från mitt sovrum.
17. Den bästa osten är ju som vi alla vet…
18. Hepp! Dagens filmtips.
19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.
20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film…

21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.
22. Kolla! Här är en favoritbok från min bokhylla.
23. Hepp! Dagens musiktips.
24. En grej jag borde ta tag i.
25. Kolla! Här är en bild från mitt kök.
26. Den bästa frukosten är ju som vi alla vet…
27. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela i ett band…
28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om.
29. Hepp! Dagens middagstips.
30. En grej jag är himla bra på.
31. Den bästa fikan är ju som vi alla vet…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar